2014. július 2., szerda

4.fejezet

Mikor már nem csókolóztunk hanem csak egymás szemét néztük akkor eszembe jutott, hogy én mi a fenét csinálok itt még mindig egy szertárban vele? Gyors inkább kirohantam tőle mielőtt bármi is történhetett volna. Már majdnem ki értem a suliból mikor megint vissza rántott nagyon-nagyon közel magához én ütöttem, hogy engedjen el de nem engedett inkább még jobban szorított a szorításán aminek én nagyon nem örültem mivel a göndör haja csikizte a nyakam mivel a fejét a fülemhez tette, hogy mondani tudjon valamit.
- Holnap este 7-re készülj el mert elviszlek valahova. -mondta de mielőtt elment volna még vissza kacsintott rám. Már előre látom, hogy valami olyan lesz, ami nekem nem fog tetszeni.

~Zoé szemszöge~

Mikor véget ért az óra mindenhol kerestem Belle-t de nem találtam sehol gondolkodjunk csak amikor ő nyugalmat akar és csendet, hogy gondolkodni tudjon hova megy? 
- Hova is hmmm? Ááááá megvan -kiáltottam el magam és erre mindenki rám figyelt de én ezzel mit sem törődve tovább mentem mert ilyenkor csak egy helyre szokott menni fel a tetőre az a kedvenc helye. Mikor felértem meg is találtam Bell a tető szélénél a korlátnál állt és gondolkodott épp úgy ahogy sejtettem. Hmm milyen okos is vagyok na de most nem egozni jöttem hanem megtudni mi baja van a legjobb barátnőmnek. Oda mentem hozzá mikor már nem voltam annyira messze megszólaltam.
- Bell minden rendben van nagyon elgondolkodtál valamin megint?? -kérdeztem tőle.
- Hát valahogy úgy. -válaszolt a kérdésemre.
- És szabad tudnom, hogy min is töröd épp a kis buksidat? -mikor a mondat végére értem még közelebb mentem hozzá és meg ütögettem a fejét. Erre ő is ugyanezt csinálta csak az én fejemen milyen kedvesek vagyunk egymással nem? 
- Hát csak azon, hogy Mark elhívott egy randira szombat vagyis holnap este 7-re és nem tudom hova visz és mit is akar pontosan tőlem. Ezen töröm most a kis buksimat.
- Ezen ne törd a fejed biztos vacsorázni vagy mozizni visz de ezt majd én kiderítem neked ha akarod a másik ha egyszer elhívott randizni akkor biztos akar valamit biztos nem baráti szándékkal hív el.
- Igen biztos igazad van hiszen a szertárban is megcsókolt vagyis nem csókolt meg nem történt semmi. -kezdett magyarázkodni mert amikor kimondta, hogy megint megcsókolta elkezdtem felé menni. 
- Hogy mit csinált és mit kerestetek egy szertárban? -kérdeztem kíváncsian. 
- Hát az úgy történt, hogy jött egy tanár én meg nem vettem észre ezért berántott egy szertárba, hogy ne bukjunk le, hogy lógunk óráról de én erre csak azt reagáltam, hogy leordítottam a fejét a nagy semmiért de ő nem haragudott meg aztán egyre jobban közeledett én tudtam mit fog csinálni de még sem ellenkeztem.
- Az látszik is hiszen totál belezúgtál.
- Nem is igaz nem is vagyok belezúgva csak egy kicsit. -mikor ezt mondta lehajtotta a fejét és mosolygott én csak megráztam a fejem és kezdtem lehúzni a matek órára mert ha onnan késünk biztos beír egy 1-est a tanár és egy igazolatlan órát na meg ott ki tudom faggatni Markot, hogy hova is viszi majd Belle-t mivel mellette ülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése