2014. március 6., csütörtök

1.fejezet

Mikor véget ért a negyedik ofő óra is elindultunk haza felé Zoéval. Megbeszéltük, hogy este elmegyünk egy házibuliba az egyik osztály társunkhoz a neve Mark Bradley. Mikor haza értem olyan 15.00 óra lehetett és csak 20.00-ra beszéltük meg, hogy ide jön. Szóval addig még van 5 órám, úgy gondoltam alszok egy kicsit, mert fáradt vagyok és majd csak utána készülődök ezért beállítottam a telefonomon az ébresztőt. Épp egy furcsa álom közepében voltam mikor megszólalt az ébresztőm. Az óra már 18.00-át mutatott hát igen én rekordot állíthatnák a későn kelésből. Mikor ki keltem az ágyból oda mentem a szekrényemhez és keresgélni kezdtem a ruháim közt találtam is egy comb középig érő rózsaszín szoknyát és egy hozzá illő fekete szögecses magas sarkú cipőt. Bementem a fürdőbe lefürödtem és miután végeztem kimentem a szobába és az asztalhoz ültem ,ahol volt a tükör, feltettem magamra egy halvány fekete sminket majd felvettem a ruhát és a cipőt már nem akarok egoista lenni de most az egyszer kitettem magamért és csodásan nézek ki.
-          Tádám kész is vagyok – mondtam csak úgy magamnak, hát igen ilyenkor lehet bolondnak nézni, hogy magamba beszélek. Mikor mindennel kész lettem megnéztem az időt és már 19.30 volt. Lerohantam a lépcsőn és kivel találtam magam szemben hát persze, hogy az én legjobb barátnőmmel.
-          Szia hát te mit csinálsz itt nem 8-ra beszéltük meg, hogy ide jössz? – mondtam Zoénak.
-          Gondoltam eljövők előbb biztos nem zavarok – mondta.

-          Te sosem zavarsz, de most már menjünk – mondtam, majd megragadtam a karját és egyenesen az ajtó felé húztam. Mikor oda értünk a házibuliba egyből a pulthoz mentünk, hogy rendeljünk 2 pohár whiskyt hát igen mi sem szarozunk. Mikor megkaptuk egyből le is húztuk, majd mentünk táncolni. Már egy ideje táncoltam egyedül igen egyedül, mert Zoe talált magának egy pasit. Szóval táncoltam tovább egyedül és hirtelen egy kart éreztem a derekamon.

A ruha.
A cipő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése