2016. december 30., péntek

2.fejezet

Egy kart éreztem a derekamon és egy ajkat a nyakamon. Megfordultam és a házigazdával más néven Markkal találtam szembe magam. Szép barna szeme az én zöld szemem fürkészte egy hirtelen mozdulattal az ajkait az enyémekhez érintette kis idő múlva vissza is csókoltam, mire belemosolygott a csókunkba míg én gyönyörű göndör hajába túrtam ujjaimat. Majd a számtól elvált, hogy bevezessen egy szobába, mikor már bent voltunk újra az ajkaimnak esett majd onnan a nyakamra, míg a kezét becsúsztatta a pólóm alá, de ezt már nem hagytam neki el akartam rohanni, de elkapta a csuklóm és visszarántott magához és az ágyra dobott majd fölém hajolt és a nyakamat kezdte el csókolgatni. Egy kicsit szét terpesztette a lábait én erre gyorsan reagáltam és tökön rúgtam mire össze görnyedt és én ki tudtam rohanni, hogy megkeressem Zoét meg is találtam a ház egyik szobájában egy másik sráccal elrántottam a fiútól és kifelé kezdtem húzni először egy nappaliba értünk. A nappaliba úgy volt megoldva, hogy elférjenek az emberek, hogy az asztalokat a fal széleihez tolták U alakba. Mikor kiértünk a házból az én házam felé vettük az irányt az esti csöndben Zoé csak ennyit mondott.
-          Te normális vagy miért kellett elrángatnod onnan? Hahó itt vagy Belle? –kérdezte.
-          Mi? Ja persze és bocs majd otthon elmondom.
-          Rendben – mondta.
Ennyit beszélgettünk míg a házhoz nem értünk. Kinyitottam az ajtót és bementünk. Egy ideig kínos csend volt mivel egyikünk sem szólalt meg én azért mivel nem tudom, hogy is kezdjem el míg Zoé csak azért mivel arra várt, hogy kezdjek bele. Míg végül nem tudott tovább várni és megszólalt ezzel megtörve a csendet.
-          Na akkor elmondod, hogy mi történt, hogy ilyen sietősen távoztunk? – kérdezte ugyanazt, mint pár perccel ezelőtt.
-          Igen persze csak nem tudom hol is kezdjem el? – mondtam.
-          Például a legelején? - mondta szinte már idegesen.
-          Rendben, szóval mikor elmentél rá egy kis időre oda jött hozzám Mark először csak táncoltunk és közben ő az én szememet nézte egy folytában.
-          Jól van ne romantikázzunk itt, a lényeget mond.
-          Köszi kedves vagy.
-          Szívesen.
-          Na mindegy ott tartottam, hogy egymás szemét néztük aztán hirtelen megcsókolt majd bementünk egy szobába ott újra megcsókolt majd elkezdett a ruhám alá nyúlkálni én ezt nem akartam és el kezdtem futni az ajtó felé, de elkapta a csuklom és vissza rántott magához és az ágyra dobott fölém magasodott de nem tudta, hogy én közben meg akarom ott rúgni. Majd miután ő össze görnyedt én gyorsan kirohantam a szobából és elkezdtelek téged keresni.
Fejeztem be a történet végére olyan csend lett a szobámban, hogy rá kellett néznem Zoéra, hogy mit gondol erről, de ő csak nézett maga elé egy ideig aztán felém fordult.
-          Ne menjünk a rendőrségre?  –kérdezte, de tudtam, hogy semmit se érnénk vele, mert nem történt semmi nincs bizonyítékunk, hogy mit csinált velem Mark a szobában, ezt Zoénak is el mondtam, ami neki egyáltalán nem tetszett, de végül bele törődött.
-Szerintem menjünk inkább aludni és felejtsük el a mai napot jobb lesz így.  mondtam és elindultam a szobám felé oda érve átöltöztem pizsibe és bedőltem az ágyba rögtön el is aludtam.
 
 

Miután elindultunk újra otthonról csak most egy discoba. Ott találkoztam egy fiúval, akivel egész este voltam táncoltunk, ittunk és persze jól éreztük magunkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése